frissan

var hos frissan idag :) klippte bara bort det slitna för jag ska ha det till att växa ut. innan jag åkte dit hade jag en sån beslutsångest om jag skulle klippa sneluggen kort, eller om jag skulle ha den så jag hade den. (ca lite längre än ner till hakan). när jag kom dit hittade jag en tidning, ni vet en såndär med en massa frisyrer i som man inte en skulle kunna tänka sig ha, haha! men, iaf så kollade jag igenom den medan mamma blev klippt och hittade värsta drömluggen :)
jag beslöt mig för att klippa det så, och när det var min tur visade jag hur jag ville ha det. det blev inte riktigt som jag tänkte mig, men det blev jättefint ändå, och som tur är så växer det ut igen, och nästa gång kan jag klippa till den så jag vill ha den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILL STARTSIDAN

bloglovin