TILL STARTSIDAN?

3 timmar, 40 minuter...



Då var det inte många timmar kvar på det härliga lovet.

Tillbaks till verkligeheten imorgon, känns jobbigt att behöva lägga sig tidigt, stiga upp tidigt och va hemifrån hela dagen. Dystert. Men sånt är livet. Det har varit hemskt väder här i skåne hela helgen. Den vita snön som låg som ett vackert täke över landskapet, är nu längre inte vit och har "byt ägare" kan man väl säga. Det vill säga att det är värsta stormen blåser så det knakar i huset. Den tidigare vita snön är nu mer beig. Dem säger att blåste inte ska avta förren på onsdag, och att det förmodligen kommer snö inatt och imorgon, och då finns det bara en sak: snö + blåst = SNÖSTORM! <3 hoppas :D

Men iaf, eftersom skolan börjar imorgon, blir det förmodligen minder bloggande :(

nu ska jag hoppa in i duschen, sen välja kläder som jag ska ha på mig imorgon, och packa mina idrottskläder (eftersom vi förmodligen ska ha idrott imorgon, bläää) sen finns det väl inte så mycket mer tid över till annat, så då blir det sängen.

take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin