TILL STARTSIDAN?

two ants on a white flower




Nikon D40, AF-S Nikkor 18-55mm + macro lins
foto & redigering: jag

Härom kvällen när jag var ute och fotade lite närbilder i trädgården, fotade jag sånadär blommor eller ogräs som heter hundkex (dem på bilden). När jag kom inte och kollade på bilderna på datorn ser jag att det satt myror på dem, haha. Lite kul att jag inte såg dem när jag fotade..

Ikväll har jag varit på min första körkortsteori :) nu börjar det verkligen gå framåt för mig med körkortet.. Har även varit ute och övningskört med mamma. Gick rätt bra, fast fick nästan moterstopp i trafikljuset för att jag inte hade lagt i 1ans växel riktigt, och när bilen hoppade till lite, hoppade växlen ut helt..typiskt nog var där några idioter i bilarna bakom som börjar tuta och inte visar någon jävla hänsyn till att man övningskör, vilket gör att man blir jättenervös och får panik och vill bara där ifrån...dem kan väl tänka tillbaka på den tiden när dem själva inte hade kört så mycket... och inte hittar dragläget.. men förutom det gick det bra. Går ju bättre och bättre för varje gång jag kör :) var förresten ute och körde en lång runda med mamma igår också. Då körde jag både lite utan för ystad och i tomelilla.

Nu ska jag snart gå ner och äta kladdkaka, ska bli riktigt smarrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin