TILL STARTSIDAN?

the beach








bilder från stranden fotade av mig!

Var på stranden idag med klassen och lärarna :)
Det var verkligen toppen väder och jag tycker att det var trevligt och härligt. att bara umgås och inte sitta inne stängda i skolan. vi spelade kubb, beachvollyboll, grillade korv och bara tog det lugnt. eftersom solen stekte på så har jag blivit riktigt röd i fejan och lite röd på axlarna, inte så bra. men jag har fått färg iaf, haha!

vid ett stack några av oss till stan och gick där en stund och var inne på max och åt glass och drack lyxshake. sen stack dem vidare och jag blev kvar själv på stan tills syrran slutade vid 3.

när jag kom hem fortsatte jag sola lite. det var inte så varmt då, men jag hoppas att jag fått lite färg till, eftersom jag ska ha klänning imorgon på studentsupén :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin