TILL STARTSIDAN?

på onsdag - 30 juni

På onsdag, den 30 juni, är det premiär på The Twiligth Saga Eclips!
Jag ska se den med min syster och kusin i Höllviken, och jag längtar något otroligt. Funderar nästan hela tiden på vad som egentligen kommer hända.. har boken Ljudet av ditt hjärta, men har inte läst den för jag tycker det förstör filmen då. Så ska inte läsa den förren jag har köpt filmen när den kommit ut på DVD, haha!
Men iaf, så har jag sett trailern ett x antal gånger och kommer se den några gånger till innan onsdag...


Kommentarer
Postat av: takeapicture av Anna Holmqvist ♥

OMGOMGOMGOMG!!!!!!

2010-06-28 @ 17:32:54
URL: http://takeapicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin