TILL STARTSIDAN?

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!




















Alla bilder är fotograferade med min och lisas Nikon D40, av lisa eller anna.

I fredags kom äntligen den dagen jag länge gått och längtat efter, men som jag samtidigt haft ångest över att den skulle komma.
Det var så sjukt skoj, alla var taggade till tusen. Den där halv timmen innan vi fick springa ut på trappan var så spänd och fyld av väsen från viselpiper, tutor och skrik. Det är nog något bland det häftigaste jag varit med om. Skulle vilja göra om det, men det går ju tyvärr inte. Jag kommer sakna min klass något enormt och lärarna. Även att kunna åka till skolan....Konstigt att man har längtat så efter att få slippa gå i skolan, men när den dagen väl kommer så saknar man det och tycker det är sorligt.

Iaf, så hade jag en jättetrevlig dag med mina vänner, och en trevlig kväll med min släkt och familj. Och en massa fina presenter fick jag också, blev jätteglad för allting och fick inget som var lika dant. Ni får nog se allt lite längre fram. Förresten, av familjen fick jag ett stativ till kameran :O shit, asså. trodde aldrig att jag skulle få det, men det fick jag. så nu är det bara en reflexskärm, objektiv och lite små saker som saknas till min kamerautrustning.

Till hösten funderar jag att gå fotokurs i malmö. får se hur det blir med den biten, eller om jag söker in till någon skola och går en riktig fotoutbildning :)

Kommentarer
Postat av: lisaa

FÖR FYFAN VAR DU ÄR BÄÄÄÄST! haha ;)

jag älskar dig ♥ ♥ ♥

2010-06-13 @ 22:04:49
URL: http://itislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin