TILL STARTSIDAN?

Kossan muuu




Foto & Redigering: Jag

Igår kväll följde jag & mamma med pappa och min bror när dem skulle kolla till korna.
Tog med kameran för jag ville verkligen se om jag kunde få några fina bilder på dem..Blev en hel del, och kossorna var riktigt nyfikna på mig när jag stod där och klickade med kameran, hihi!
När vi stod där under björkorna kom jag att tänka på att det påminde lite om i filmen Madicken, när dem klättrar upp i trädet, när det kommer en hel flock med kor, hihi!
Fast dessa kossorna är hur snälla som helst och riktigt nyfikna.

Kommentarer
Postat av: helena

Hej! Vilka fina bilder! Tycker särskilt mycket om den med de bruna korna. De ser så snälla ut. kram

2010-07-08 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin