TILL STARTSIDAN?

i still live


Nikon D40, Nikkor 50mm 1.8D - F/1.8, ISO-200, 1/4000 sek   (klicka på bilden)
Foto: Jag, Modell: mitt kusinbarn


Har inte bloggat på ett bra tag nu...
har tyvärr inte haft någon blogglust, är nog värmen som har gjort det. Men idag är värmen borta, hoppas att den kommer imorgon igen, för jag saknar den fast jag har önskat lite kyla dels för att det är så jobbigt att sova när det är ca. 26 grader på rummet och för att man bara sitter rakt fram och svettas utan att göra något, känns lite äckligt. Men nu saknar jag värmen.

Förresten har jag köpt nytt objektiv, bilden ovan är fotad med det. Det är Nikon Nikkor 50mm med 1.8 bländare. Är jättenöjd, fast jag måste fokusera själv, men det är det värt. för det är 1000 gånger bättre än det där kitobjektivet vi har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin