TILL STARTSIDAN?

youtubeklipp

Eftersom jag och min syster sitter vid vars en dator
i vars en ände av huset, skriver vi med varandra på msn, så skickade hon denna videon från youtube. ni måste verkligen kolla på den, det roligaste är i början..

http://existenz.se/out.php?id=19664 (det fanns inte så att man kunde lägga in klippet här, så ni får klicka på länken och kolla in videon ;)


Sitter här och fixar lite med min blogg design och det kommer nog ta tid innan den är klar eftersom jag gör den så nogrant som möjligt ;) Men jag kan ju blogga lite då och då ;) förresten så ska jag och syrran va hundvakter imorgon till vår brors & hans flickväns två hundar, maia och troja :) då kommer dem förmodligen bli våra modeller ute i snön, haha! men jag hoppas att dem över lever det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin