TILL STARTSIDAN?

Tränat..

Sitter här och väntar på att duschen ska bli ledig.
För jag har nyligen tränat tillsammans med min syster ;) riktigt härligt att få röra på sig..den där känslan är så härlig efteråt. Så jag förstår inte varför jag inte börjat med det tidigare. Men nu har jag iaf satt upp det som ett av mina nyårslöften, så jag ska bannemaj hålla det också :)

Igår kväll när jag satt här innan jag skulle sova
kom jag äntligen på hur min nya bloggdesign ska se ut, jag skissade ner den på ett papper för att inte glömma det. Så nu ska den bara göras. Tänkte få syrran med ut lite senare för att fota lite till min header och lite övriga bilder här till bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Ctina

sv: Tack!

Har faktiskt ingen aning, det var min farbror som fixade den åt mig :O

2010-01-05 @ 16:20:51
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin