TILL STARTSIDAN?

- 12ºC

Godmorgon, eller kanske godförmiddag :)
Gick upp vid halv 10, men är fortfarande trött pga att jag har svin kallt här inne på mitt rum, så först och främst kunde jag knappt somna för att jag frös jättemycket om min fötter, så jag tog en filt och la under täcket, blev något bättre, men sen vaknade jag tidigt imorse och var iskall om mina armar, FAST jag hade dem undet täcket, puh!

Men det är kanske inte så konstigt att det är så kallt

när vi har runt 12 minus där ute :O riktigt kallt ju. Den ända gången jag varit med om så kallt var när vi var i sälen och det var 25 minus när vi vakna på morgonen, och då hade våra bananer frusit som låg i bilen, haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag kommer ihåg bananen;)

2010-01-03 @ 15:48:54
URL: http://takeapicture.webblogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Haha ja :D

Det har varit såhär länge nu! ^^ <3

2010-01-03 @ 23:59:22
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin