TILL STARTSIDAN?

VI VANN!

igår skrev ju jag om att vi skulle ha innebandyturnering på min APU-plats och jag skulle spela med lärarna mot 5:e klassarna.. VI VANN (lärarlaget, alltså) det var skitroligt, det är den roligaste sporten att va med på..efter ridning förståss.

Imorgon är det äntligen fredag och det betyder HELG och slutet på min första praktik vecka, hihi.
Fick förresten reda på att våra studentmössor har kommit till skolan nu, men när ska jag hinna hämta den.
hoppas det kan vänta tills jag ska åka in och göra NP i svenska B den 23 april, för det är ju ändå inte så lång tid kvar. men det jag egentligen skulle komma fram till är att det förmodligen blir shopping på lördag för min del, WIIEEE! det blir Entré i malmö och förmodligen tåget dit med syrran och mamsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin