TILL STARTSIDAN?

Vårblomma + Praktik



Fölåt för min dåliga uppdatering.
Måndag - följde jag med Caroline när hon tävlade med sin hund Troja i lydnad. Troja är Smillas mamma, för er som inte vet. Kom inte hem förren vid 13 närmare 13.30. Sen var jag helt slut och orkade inte att göra så mycket, på kvällen kollade jag på Marley & jag - världens värsta hund!

Tisdag - min praktik började på Tryde Friskola, dem är verkligen jättetrevliga där och jag hoppas att jag kommer trivas där alla dessa 6 veckorna. Men iaf, mådde inte så bra när jag kom hem, hade huvudvärk och frös, så jag somnade i soffan i ca 1 timme. sen resten av kvällen låg jag bara och tog det lugnt i soffan och kollade på TV. Sen kände jag mig lite bättre.

Idag (onsdag) - var det praktik igen, fick sovmorgon idag...härligt att få sova lite längre än vad man brukar göra när man ska till skolan, brukar få gå upp vid 6 då, och idag behövde jag inte gå upp förren halv 8..HÄRLIGT :)
fick reda på idag att jag ska vara med på innebandyturnering imorgon. ska spela med lärarna mot 5:e klassarna..yippie älskar innebandy :D förresten, idag när jag var med på fritids var det en flicka från ettan som sa att hon tyckte att mitt hår liknade Molly Sandens hår, hihi! så gulliga dem små är.

nej, nu ska jag fortsätta kolla på Grey's anatomy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin