TILL STARTSIDAN?

Tjugonionde april



Var ute och ÖVNINGSKÖRDE innan ikväll.
Körde för pappa, han skulla ändå köra och hämta en massa saker så han tycket att jag kunde köra, och det hade han alldeles rätt i. För det var skit skoj, men jag var rätt skraj i början, man när sen när jag vande mig var det jättekul. Körde i hela 90 km/h och sen fick jag köra om en trakter som låg och fes i 40, haha! Men stolt är man när man kommer hem.
Nu måste jag bara hålla igång övningskörningen om jag ska klara att få körkort efter sommaren. För det är mitt mål.

I övrigt har det varit en jättehärlig och trevlig dag. Började kl 11 på praktiken och slutade 17. Det har ju varit ett sånt härligt väder också idag, tror det varit minst 25 grader i solen. Hoppas nu att det håller i sig och att det blir fint väder imorgon när det är valborg.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin