TILL STARTSIDAN?

Det ska bli bättring..

förlåt, men jag är riktigt dålig på att uppdatera, men jag ska försöka att bättra mig..får försöka hitta något roligt att blogga om så jag får bloggningen som en god vana och gör det så ofta jag kan.

iaf, har nästan precis kommit hem från praktiken, min andra vecka är påbörjad, så nu är det snart bara 4 veckor kvar ;) och åtta veckor till studenten, känns både härligt och jobbigt. Det ska bli skönt att äntligen få göra något annat än att bara gå i skolan hela dagarna, men sen på samma gång är det ett stort kliv ut i verkligheten, man har ju alltid haft sin trygghet med att vara att man ska till skolan och att man har sina kompisar där, men efter studenten kommer det ju inte att vara så...men förhoppnings vis kommer jag väl att klara det livet också, hihi!
men problemet är bara att jag vet inte vad jag ska hitta på med efter studenten.

menmen, sitter just nu här och busar lite och kollar lite på när min busiga "lilla" vovve och så försöker jag skriva, men hon har lite svårt att låta mig göra det, för hon blir så fruktansvärt avundsjuk när jag sitter vid datorn eller gör något annat, haha! hon är för go hon ;)

förresten så måste jag visa er något jag ritat, lite senare, fick lite inspiration av Elin "Nevnarien" Kero i torsdags ;)

vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Fina bilder du har i din header :)

2010-04-12 @ 18:19:09
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin