TILL STARTSIDAN?

Nyårsafton!

Idag har jag verkligen haft fullt upp,
jag har städat hos kaninerna och jag har hunnit städa mitt rum :) så nu kan jag inte få det så mycket snyggare, haha. Golvet är så tomt att man skulle kunna dansa här nu. Lite nyårsdans, kanske.

Ja, då var denna dagen också kommen,
och nästan slut också :)
snart har vi ett nytt år att göra till ett bra och minnesfullt år :) för min del kommer det bli mycket med bloggen och en massa nyårslöften jag ska hålla. Första gånen jag sätter några såna, så det ska bli spännande och se om jag lyckas, men kämpa ska jag göra :) Har ni några nyårslöften?


Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt cool bild! :D

2010-01-01 @ 15:24:48
URL: http://takeapicture.webblogg.se/
Postat av: Johanna Nilsson

Jag kallar det för mål istället för löften, så jag har några mål för 2010. Orkar inte ta alla, men jag ska fota familjen oftare, inte köpa så mycket onödiga saker, röra på mig mer och renovera rummet. :) <3

Och just det, jag ska rida lite dressyr med Draumur. Det lär den bråkiga hästen behöva. ;) <3

2010-01-05 @ 12:52:41
URL: http://www.fotografjohanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin