01.48

herregud!
klockan är jättemycket, jag är trött och känner mig irriterad..jag borde nog gå och lägga mig. men det känns som att man får ut mer av lovet om man sitter uppe länge, men problemet är att sen är man svin trött imorgonbitti när mamma väcker mig. men det är förmodligen sånt man får leveva med när man plågar sig med att sitta uppe halva natten...

just nu sitter jag och funderar på hur sugen jag är på att shoppa, skulle verkligen behöva det...iaf så måste jag handla en studentklänning. men sen kan man ju inte bara motstå att köpa en massa annat fint, hehe!

förresten så känner jag mig rätt hungrig..men jag får vänta tills frukosten *snyft*!

Idag, eller igår blir det eftersom klockan är över tolv, men iaf dagen började med att mamma väckte mig vid 9, sen käkade jag frukost, klädde på mig och borsta tänderna, sen tog jag en långpromenad med Smilla (hunden) på ca. 3km..blev helt slut, men skönt var det. sen blev det duschen och lunch.

efter lunch spelade jag, lisa och oscar lite kort, sen hade jag och lisa huset för oss själva så vi satt med varsin laptop i knäet nere i fin rummet medan vi passade Smilla..hjälpte syrran med hennes bloggdesign som blev klar för en stund sedan. fast headern saknas..men förmodligen ska vi ut och fota varandra imorgon om det blir fint väder och då kommer också min nya bloggdesign upp, wiiiiee!

vi hörs :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILL STARTSIDAN

bloglovin