TILL STARTSIDAN?

siste maj

Det börjar bli sent.
men det är ingen skola för mig imorgon. vi har igentagningsdag och jag är färdig med allt. därför behöver inte jag åka in, skönt. så då blir det istället att åka med mamma för att handla klänning till studentsupén. vet inte riktigt vart vi ska åka, men tänkte först kolla på Ekerlunds i Tomelilla om jag inte hittar något där så bär det nog av till Nova Lund. vi får helt enkelt se.

Tidigare ikväll var vi hos farmor för att fira att det var morsdag igår, skulle egentligen åkt dit igår när det var morsdag, men då var vi hos mormor. så nu får man hålla igen på kakätandet, haha. men iaf, det är alltid lika roligt att åka till farmor, för hon är så himla go och glad, jag älskar dig farmor!

Nu är det bara 10 dagar kvar till studenten, 11 juni 14.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin