TILL STARTSIDAN?

Puppy


Hittade en bild på Smillas mamma (Troja) när hon var liten och vi passade henne.

Har precis varit ute och gått med syster och hunden.
Riktigt skönt, men det kändes tungt pga det mulna vädret. Men en promenad blev det iaf.
Innan idag har jag ståt och strukit påslakan, lakan och örngott. Jobbigt, men det ska ju göras. Måste ju redan börja att göra fint här inne tills det är min student.

Nu ska jag fortsätta kolla på bilder och se om jag hittar någon jag kan redigera :)

skrivs senare!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nä så söt hon var. Vi har inga bilder sen Troja var så liten. Tog ju alla kort med er kamera, tror du att ni har de kvar? Isf ska där vara bilder sen hon va tre veckor gamal också. Hade varit jätte kul att få de isf:) ha det bra Kram

2010-05-14 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin