TILL STARTSIDAN?

Premiär för Djävuls Rallyt


deltagare: Johan Palm & Robin Bengtson, Thomas Ravelli & Patrik Sjöberg, Claudia Galli & Salem Al Fakir, Markoolio & Sofia Wistam

Idag kl 20.00 på kanal 5 var det premiär för Djävuls Rallyt.
Jag såg det och det var så sjukt roligt. Kollade mest på det för att Robin Bengtsson skulle va med. Han är ju så sjukt snygg och rolig för den delen. Kan inte sluta tänka på vad han sa när han körde fast på rampen. - Nää, det söög!
Haha.. men jag kommer definitivt fortsätta sitta klistrad varje måndag fram över mellan åtta och nio :)

Imorgon är det skola för min del. känner mig mycket bättre, skönt. men jag palla inte skola eftersom jag har ett projektarbete & en apu-rapport som ska vara klar denna veckan, jag säger bara som Robin Bengtsson gjorde, Det suger!

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin