TILL STARTSIDAN?

elfte maj

Oj, det är visst en hel vecka sedan jag bloggade senast.
Det är riktigt hemskt vad tiden springer iväg. Det är den 11 maj idag, vilket betyder, bara en månad kvar nu till studenten. Shit. iaf så är klänning och skor fixat.

Iaf, så är det sista dagen på praktiken imorgon och då är det utflykt till fulltofta som gäller. 9-15, så det blir inte så lång dag, sen är det LOOOOV. Ska bli riktigt skönt och sen är det tillbaks till skolan på måndag i 3 veckor.

Har varit rätt seg idag, har inte riktigt varit på hugget, men det kändes skönt med en promenad på 35 minuter med syster och hunden. Men nu känns det som att jag snart behöver lägga mig och sova. Vilket jag nog tänker göra.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin