TILL STARTSIDAN?

Ny mobil :)


sony eriksson yari - u100i

Skulle in på Bo Ohlsson med mamma idag, och då stod telenor där, och som vanligt dyker dem en så fort man kommer in.

telenorkillen: en liten fråga bara!
mamma: ja, jag har en fråga till er med, men jag ska bara på toa (går in på kundtoaletten)
telenorkillarna:
ser helt chokade ut! (HAHAHAHAHA)

sen pratade mamma med dem om att vi ville byta mobiler, eftersom sist gjorde vi det efter 1½ år. och det är vad vi har haft våra mobiler i nu. men tyvärr gick inte det förren om ett år :O
men sen sa han att det gick att fixa genom att skaffa nya abonnemang. så det blev en ny mobil. jag har inte så bara koll på mobiler, men jag tror att det är en av sony erikssons senaste modell :D
riktigt bra är den också! (tummen upp)


Kommentarer
Postat av: julia. (:

fin mobil ^^

2010-01-12 @ 18:37:01
URL: http://jjuliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin