TILL STARTSIDAN?

mot tomelilla

Ska snart göra mig iordnign för att åka till tomelilla och beställa tid till klippning, handla och kanske ut och gå lite :)

asså, hela mina dagar går åt att fundera ut hur tusan min nya bloggdesign ska se ut, kollar runt på lit bloggar och blir så avundsjuk. för dem har så fina bilder och det är just BILDER jag saknar till min header :( måste verkligen ta tag i det där med att fota :) vill ju ha många porträttbilder i alla årstider. min syster får nog bli offret, HAHAH!

menmen, planerar att blogga mer sen, men kan inte lova något.

 

See you! :)

Kommentarer
Postat av: Ctina

sv: Jag ritar i Photoshop CS2.

Idag var första dagen jag använde illustrator CS4 :) Det finns att köpa på www.adobe.se tror jag!



Hugs!

Ctina

2010-01-05 @ 00:21:09
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte läcker blogg :D

diggar headern och designen!



take care :*

2010-01-05 @ 02:25:36
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin