TILL STARTSIDAN?

Hundvakt hela dagen!

Hej folket :)
vaknade vid 8.20 idag, den åt jag frukost och klädde på mig, sen åkte vi till min bror och hans flickvän och hämtade deras två hundar för jag och syrran  skulle va hundvakter till dem idag :) älskar verkligen dem hundarna <3 när vi kom hem gick vi direkt ut och gick en liten runda med dem, sen lekte vi med dem i trädgården och jag sprang in och hämtade kameran och fotade lite, blev en hel del bra bilder...ni ska få se dem sen i ett annat inlägg.

Vi fick gå ut rätt ofta med dem eftersom maia är bara en valp, så jag sa innan idag, jag har nog inte varit ute såhär mycket på hela lovet, ojoj. men det har varit riktigt härligt, och motion har jag fått på köpet, så tummen upp för att vara hundvakt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket för att ni passade dem, det var verkligen jätte snällt. Fina bilderna blev:)

2010-01-07 @ 16:13:59
URL: http://stromsvikstroja.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin