TILL STARTSIDAN?

2010-01-01

Det är helt otroligt vad tiden går.
Det är ännu ett nytt år att se framemot, för min del blir det, bal, studenten och ett stort kliv ut i vuxenvärlden. Det känns riktigt läskigt men det ska även bli spännande, fast jag inte gillar skola så kommer jag ändå att sakna den. Det är ju trots allt där man träffat alla människor.
Men till sommaren får man se hur livet utanför skolan är, det kommer nog bli jobbigt, men jag hoppas på att jag kommer gilla det :) man kommer ju tjäna pengar, om man hittar något jobb förstås, haha.

Menmen, till det jag egentligen det jag skulle skriva om var
att mitt 2010 har börjat rikitgt bra. Jag började nämligen årets första dag med att motionera. Jag är riktigt stolt över mig själv och jag ska verkligen hålla det nu och träna resten av året också :)

men nu ska jag ner och sätta mig vid tv:n för att kolla på Bonde söker fru - en kärlekshistora, vi hörs kanske senare.

 

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott somfan! :D

jag gillar inte bonde söker fru ):

2010-01-02 @ 02:45:55
URL: http://takeapicture.webblogg.se/
Postat av: Johanna Nilsson

Vi får hoppas att 2010 blir ett bra år! :) <3

Jag ska ju börja gymnasiet efter sommaren, känns läskigt, haha. ;)

2010-01-05 @ 12:55:03
URL: http://www.fotografjohanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin