TILL STARTSIDAN?

Nu är det inte långt kvar..

Sitter och håller på att skriva ut inbjudningskort till min student.
Shit, det är ju inte alls långt kvar...7 veckor. Det känns så konstigt att det är min tur nu. Att jag inte behöver gå mer i skolan, sjukt! men vi alla kommer till den dagen en dag, för ett år sen längtade jag som tusan, det gör jag nu också, men nu känns det nästan sorgligt att man ska lämna skolan, lärarna och alla vännerna...
Nu är iaf skrivaren klar, så nu äre det bara för mig att sitta och vika en massa papper, lägga dem i kuvert och skriva adresser..

see you later!


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv. Ja ellerhur! :) Du får ta en heldag i Jönköping och hälsa på :)

2010-04-22 @ 18:10:18
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin